Πολλές περιπτώσεις έχουν καταστρέψει τα μοτέρ τους από κακή επιλογή λαδιού ή πλημμελή συντήρηση.

1.Η αλλαγή των λαδιών πρέπει να γίνετε ανά 5000 χιλιόμετρα.

Απαγορεύονται τα συνθετικά εκτός αν είναι ειδικά για περιστροφικούς κινητήρες όπως, για παράδειγμα, τα DEXELIA original MAZDA ,

  1. Το RX-8 δεν πρέπει να το σβήνεις πριν ζεσταθεί καλά ο κινητήρας.

Αν το σβήσεις κρύο, το περισσευούμενο καύσιμο »κάθεται» μαζί με το λάδι στο θάλαμο του κινητήρα  προκαλώντας βραχυκύκλωμα στα μπουζί  .

  1. 3. Να κοιτάζεις αν παίρνει εύκολα »μπροστά».

Αν ζορίζεται τότε ενδεχομένως υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
4. Στη βόλτα προσπάθησε να ελέγξεις τη γραμμική λειτουργία του κινητήρα.

Αν παρατηρήσεις αρρυθμίες ή σπασμωδικά «κοψίματα» πρέπει να πας για έλεγχο

  1. Ο Wankel θέλει καλή προθέρμανση.
  2. Σβήνεις πάντα με ξερογκαζιά
  3. H σωστή συντήρηση περιλαμβάνει τη μίξη με βενζινολαδο ,

ιδανική αναλογία να είναι 100ml ανά 100 λίτρα  βενζίνης

Σημεία που πάσχουν είναι: οι πολλαπλασιαστές, τα μπουζί, τα μπουζο καλώδια, η αντλία  βενζίνης, οι καταλύτες , η μίζα και η αντικατάστασή τους είναι απαραίτητη, η φίσα του τιμονιού γιατί συχνά οξειδώνεται με το χρόνο.

Η μέση κατανάλωση με βενζίνη αγγίζει τα 15 lt/100 km =0,21€ το χιλιόμετρο

Η μέση κατανάλωση με υγραέριο αγγίζει τα 15 lt/100 km =0,10€ το χιλιόμετρο +0.03 βενζίνη = 0,13€

CategoryTips and Tricks
Write a comment:

Your email address will not be published.

logo-footer